Դիտել տեսանյութերը.
http://esource.armedu.am/app/?subject=6&grade=10#49,24467
Մարմնի (կերոսինի) ներքին էներգիայի փոփոխումը մեխանիկական աշխատանք կատարելով՝
§40. Ջերմաքանակ.
§41. Ջերմահաղորդականություն.
Առաջադրվող հարցեր՝
1․Ինչո՞վ են տարբերվում ջերմահաղորդման պրոցեսը և աշխատանքի կատարումը: Ջերմահաղորդման պրոցեսը և աշխատանքի կատարումը տարբերվում են նրանով, որ ջերմահաղորդման պրոցեսի ժամանակ օգտագործվում է ներքին էներգիան։
2․Ի՞նչ է ջերմանաքանակը: Այն էներգիան, որի մարմինը ստանում է կամ տալիս է ջերմափոխանակության ժամանակ, կոչվում է ջերմաքանակ:
3․Ի՞նչ միավորով է արտահայտվում ջերմաքանակը միավորների ՄՀ-ում: Ջերմաքանակ արտահայտվում է` 1Ջ(Ջոուլ), 1ԿՋ(Կիլաջոուլ), 1ՄՋ(Մեգաջոուլ)
4․Ո՞ր դեպքում է ավելի շատ ջերմաքանակ պահանջվում՝ նույն զանգվածի գոլ, թե եռման ջուր ստանալու համար: Եռման ջուր ստանալու համար, իսկ ավելի կոնկրետ 100°։
5.1լ և 2լ տարողությամբ անոթները լիքը լցված են եռման ջրով: Մինչև սենյակային ջերմատիճանը սառչելիս որ անոթի ջուրն ավելի շատ ջերմաքանակ կկորցնի: 2լ տարողությամբ անոթը ավելի շատ ջերմաքանակ կկորցնի:
5․Նկարագրեք ջերմահաղորդականության երևույթը ցուցադրող փորձը:
6․Թվարկեք մի քանի լավ ջերմահաղորդիչ մի քանի վատ ջերմահաղորդիչ նյութեր:
Լավ ջերմահաղորդիչներ են համարվում` Երկաթ, պղինձ, արծաթ:
Վատ ջերմահաղորդիչներ են համարվում`
Հեղուկները, գազերը, և օդը:
7․Ինչո՞ւ է օդը վատ ջերմահաղորդիչ: Քանի որ գազերը վատ ջերմահաղորդիչներ են, իսկ օդի մեջ կան գազեր, օդը համարվում է վատ ջերմահաղորդիչ
8․Ի՞նչ կիրառություն ունեն ջերմամեկուսիչ նյութերը:
9․Ի՞նչ եք կարծում հնարավոր է ջերմահաղորդականությն երևույթը վակուումում: Ինչո՞ւ: Այո հնարավոր է, քանի որ տերմոսը աշխատում է նույն սկզբունքով:
Դիտեք նաև կից ուսումնական նյութը.
ՋԵՐՄԱՀԱՂՈՐԴԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ
Կարդացեք հետաքրիր տեղեկություններ ջերմային շարժիչների ստեղծման պատմությունից․